keskiviikkona, kesäkuuta 18, 2008

Uusi blogi!

[Päivän kalorit] = n. 680

Vuodatus alkoi ärsyttämään, joten sinne ei ollut kiva kirjoittaa. Eli, tämä on uusi blogini! Yritän taas kirjoittaa päivittäin. Ja jos joku muistaa kuinka sanoin että asiat on menossa parempaan päin? Noh, eivät ole enää!

Olen ahminut niin helvetisti viime viikkoina. Sipsejä, karkkia, kaikkea paskaa päivittäin. Enkä tietenkään ollut punninnut itseäni, koska välttelin vaa'an numeroiden näkemistä. Eli toissapäivänä kun huomasin vaa'an näyttävän 57 kiloa (argh), pienetkin hyvän olon tunteet häipyivät. Noh, siinä sitten ajattelin "okei, ei paha, ei hätää, pudota pari kiloa, ei se mitään haittaa"...Tyhmä, tyhmä, TYHMÄ minä! Olen nyt sitten ollut eilisen ja toissapäivän taas laihiksella. Ja siltä näyttää, että palaan vanhaan projektiini. Tällä kertaa päämääränä on 50 kiloa. Tänään painoin 55.6 - nesteet häipyvät? - ja aion syödä vähän, mutta en kovin paljoa.

Söin jo yhden mehujään, 80kcal, ja myöhemmin ehkä syön leipää tai muroja tai jotain hedelmiä/vihanneksia. Toivon mukaan paino jatkaa yhä tippumistaan.


---18:58---

Söin vielä leipää ja jugurttia. Leivät n. 300 kcal. Jugurtti ehkä toiset 300. Pitäisi taas palata tarkkaan laskemiseen, muuten sattuu vahinkoja. Onneksi olen edes sen verran oppinut, että paastoilu johtaa vain ahmimiseen. Ja säästöliekkiä kannattaa varoa.


---23:25---

Ajattelin kertoa hiukan kuulumisia. Eli nyt on rottaprojekti lopuillaan; myin vauvoista 11 takaisin eläinkauppaan ja pidin kaksi. Pinky (vaalea) ja mieheni "kummirotta" Panica (harmaa). Ja siis kummirotta siksi että hän on todella eläinrakas mutta pahasti allerginen, eikä voisi siis pitää lemmikkiä kotonaan. Joten nyt hänellä on kummirotta täällä. :D
Oli tosi surullista erota niistä pikkuisista otuksista, olin tosi kiintynyt niihin. Itketti ihan hirveästi luovutuspäivänä, mutta minulla ei ole tilaa toiseen häkkiin poikarotille. :( Pinky on aika hiljainen hissukka, ja Panica on...noh...aika hyperaktiivinen höperö otus.

Ja öhh mitäs muuta. Niin! Odottelen tietoa siitä pääsenkö kouluun ensi syksynä vai enkö. Luultavasti pääsen. Sitten vain kolme vuotta opiskelua ja olisin kampaaja. Harmittaa hiukan, että olen heittänyt nämä viimeiset 2-3 vuotta ihan hukkaan. Plääh. En suosittele kenellekään.

Mutta mutta, minun pienessä masentuneessa maailmassani ei paljoa tapahdu. Eli eiköhän tuossa ollut kaikki. :D

PS: en ole syönyt enempää. Hyvä minä!

2 kommenttia:

Nurgle kirjoitti...

Jesjes, tulit takasin (: Oon kaivannu sun juttuja. Miten sun rottavauvat voi?

the girl kirjoitti...

Kinka pitkä sä oot?